Garajszki Ági
Garajszki Ági Marketing menedzser
Elég fáradtan indult a reggelem és az előzetes regisztrálás ellenére majdnem győzött felettem a lustaság. Jött egy apró valami, amitől mégis lendületet vettem magamon, összekaptam magam és elindultam. NEM BÁNTAM MEG! Kívánom, hogy minél több fiatalhoz juss el...
Sábitz László
Sábitz László BME tanársegéd, hajótervező Pelsoproject Kft.
"Vannak reklámok, melyek nem túloznak! Erikán már az első perctől látszott, hogy komolyan gondolta amit megígért. Előadásai könnyedek, humorosak és jól érthetőek. A tőle tanult ismeretek sokat segítenek a mindennapi kommunikációban és lendületet adott ahhoz, hogy sikerrel pályázzak álmaim állására!"
Kapitány Gábor
Kapitány Gábor hallgató Budapesti Műszaki Egyetem
"Számomra fontos a hitelesség és ez Erikán látszódott is, ami engem teljes mértékben meggyőzött. Előadásai fontos témákról szóltak... A témákat nem csak a munkahelyi környezetben és munkakeresés szakaszában tudjuk felhasználni hanem a hétköznapi sőt a magánéletben is.
Paál Gyöngyi
Paál Gyöngyi hallgató Budapesti Műszaki Egyetem
"Tréning után, és az interjú előtti este elkezdtem kipróbálni, azokat a technikákat, amiket Erikától tanultam a tréning alatt. Rengeteget segítettek a gyakorlati feladatok is. Mindez annyira hasznos volt számomra, hogy a másnapi állásinterjúm után egyből fel is vettek."
Kun Zsófia
Kun Zsófia hallgató Budapesti Műszaki Egyetem
"Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy bátran vegyen részt az Életbelépő tréningjein. Biztos vagyok benne, hogy minden alkalommal lehet újat tanulni. Megfelelő motivációt szerezni egy változáshoz/változtatáshoz, amihez Erika megkeresés esetén maximális segítséget nyújt a tapasztalataim alapján."
 
Víg Róbert
Víg Róbert hallgató Budapesti Műszaki Egyetem
"A tréningek megtanítottak arra, hogyan ismerhetem meg önmagamat. És ha összeállt egy kerek egész, annak érdekes részleteit, hogyan mesélhetem el a leendő munkáltatómnak az első találkozás kapcsán. A tréningen elhangzottak nyitottabbá, kommunikációs helyzetek esetére "lazábbá" tettek."
Imre Dávid
Imre Dávid hallgató Budapesti Műszaki Egyetem
Kommunikációs tréning BME állásbörze
Hatékony kommunikáció nélkül nehéz az életünket irányítani. Eddig csak háttér résztvevője voltam beszélgetéseknek, most már képes vagyok irányítani, érdeklődést felkeltően kommunikálni. Innentől bátrabban merek előrelépni, megvalósítani a céljaimat, hiszen a legfontosabb eszköz már a markomban van!
Techet Gábor
Techet Gábor pályakezdő építőmérnök Budapesti Műszaki Egyetem
Miért érdemes elmenni Dr. Sinkó Erika tréningjeire? Oldott légkör, az iskolában nem tanított, de az élethez elengedhetetlen kommunikációs trükkök tanulása, és sok nevetés jellemzi tréningjeit, és az a végtelen lelkesedéssel párosuló szakmai háttér amely belőle sugárzik. Ajánlom!
Kovács Botond
Kovács Botond Coaching ülésen voltam Erikánál
Megerősítést kaptam. Bármennyire is kellemetlenül hangzik, mindenki azért tart ott ahol, mert olyan döntéseket hozott az életében, amelyek az adott állapothoz vezettek. De, ki mondta, hogy nem lehet más döntéseket meghozni, amelyek kivezetnek minket az adott állapotunkból?
Csiki Judit
Csiki Judit life coach, szín- és stílustanácsadó
...az Én-márka lényege, hogy hitelesen képviseljük saját értékeinket
Dr. Sinkó Erika Én-márka tréningje elsősorban a személyes márka kialakításának lelki, önismereti oldalára koncentrál. Hiszen – ahogyan azt már a tréning elején megtanulhattuk – bármilyen on- és offline marketingeszköz csak a megfelelő önismerettel alátámasztva segíti elő, hogy a nevünk könnyen azonosítható és szerethető márkanévvé váljon.
Tapasztalataim
Mind a tréning résztvevőjeként, mind pedig Erika coach kollégájaként (vagyis valamelyest szakmai szemmel is nézve az eseményeket) rendkívül érdekes volt az előadás és a hozzá kapcsolódó feladatok. Utóbbiak egy része már a tréning során hasznos felismeréseket hozott, mások csak napokkal a tréning után „értek be”. Egy biztos: mind hozzásegítettek ahhoz, hogy egy új oldalról is megnézzem azt, akit a tükörben látok, és akit mások is látnak valahogyan. Azt már régóta tudtam, hogy az én-márka lényege nem az, hogy a lényünktől teljesen idegen, „ideális” állapotot mutassunk a külvilág felé, hanem az, hogy hitelesen képviseljük saját értékeinket. A tréningen nagyon hasznos, gyakorlati segítséget kaptam mindehhez.
Konklúzió
A mély felismerésekhez vezető előadásokon és feladatokon ráadásul Erika úgy vezetett végig, hogy egy percre sem lankadt a figyelmem. Egy percig sem éreztem, hogy mindez sok, vagy túlságosan tömény lenne, pedig négyórányi, rövid szünetekkel megszakított, folyamatos munkáról volt szó! Köszönöm a rengeteg élményt és gondolkodni valót, és nagyon örülök annak is, hogy a színek és stílusok témájával én is hozzájárulhattam a tréning változatosságához. Sok szeretettel: Csiki Judit http://zoldsalata.blogspot.hu/p/blog-page.html
Hajdú Ákos
Hajdú Ákos hallgató
2013 novemberében abba a szerencsés helyzetbe kerültem, hogy Dr Sinkó Erika tréningjén vehettem részt. Többféle prezentációs technikát sajátítottam el, határozottabban lépek fel közönség előtt. A csoportos munkák alatt a társaimmal sokkal közelebb kerültünk egymáshoz, s olykor a puszta jelenlétünkkel segítettük egymás munkáját a prezentáció ideje alatt. Mindent egybevéve, az Erikával eltöltött tréning mind csapatépítő-, mind pedig személyiségfejlesztő foglalkozásként is tökéletesen megállta a helyét.
Kollár Fanni
Kollár Fanni hallgató BGF
Kollár Fanni - BGF Életbelépő tréning interaktív tréning bemutató 2014. február
Amikor a legnagyobb szükségem volt az iránymutatásra, éppen akkor érkezett a segítség- tréning formájában. Egy nagyon hasznos és érdekes délutánt töltöttem el önmagam megismerésével, és kijelenthetem, hogy közelebb kerültem a célhoz, jobban tisztában vagyok értékeimmel, mint valaha! Sok pályakezdővel hasonló cipőben járunk, a sötétben tapogatózás megpróbáltatással jár. Csak ajánlani tudom ezt a programot minden sorstársnak, egy igazi energiaforrás lehet a legnehezebb időszakban.  
Dorka Anett
Dorka Anett hallgató Bálint György Újságíró Akadémia
Én-márka interaktív előadás 2014. máricus
Az „én-márka” kifejezés John Purkiss és David Royston-Lee azonos című könyve nyomán jelent meg a köztudatban. Lényege, hogy a marketingszakemberek márkaépítési módszereit felhasználhatjuk arra is, hogy egy termék helyett önmagunkat, képességeinket, egyediségünket tegyük eladhatóvá. Ebből adott ízelítőt Dr. Sinkó Erika coach a Coaching estek a Sajtóházban rendezvénysorozat 2. előadásán, március 17-én. A fogyasztók döntéseit nagymértékben határozza meg a márka. Mert ismerik, mert megbízhatóbbnak tartják, mert azt remélik, megkapják a megszokott minőséget. Mert társadalmi státuszt szimbolizál, mert egységes megjelenése jelentést hordoz, és információval túlzsúfolt világunkban segíti a könnyebb eligazodást. A marketing szakértők tudatosan, régóta bevált módszerek alapján építik fel a brandeket. Technikájukat azonban mi is elleshetjük annak érdekében, hogy eladhatóvá tehetjük magunkat a munkaerőpiacon, vagy sikerre vigyük vállalkozásunkat, de segítségével magánéletünkben is pozitív változásokat idézhetünk elő. Nem csak egy termék lehet tehát márka, hanem mi magunk is. Minden ember egyedi. Fontos felismernünk, hogy mi az, amit csak mi adhatunk a világnak, és senki más. Ettől nem csak mi leszünk boldogabbak, hanem a közösségnek is hasznosabb tagjává válhatunk. Képességeink feltárása azonban nem elég: eladhatóvá is kell azt tennünk, el kell érnünk, hogy mások felfigyeljenek ránk. Erre jó az énmárka-építés. Kelet-európai kultúránkban nem divat nyíltan vállalni kiválóságainkat, könnyen ránk süthetik ugyanis a „beképzelt”, vagy a „törtető” bélyegeket. A sikerünkön való tudatos munkálkodást is gyakran a magyar mentalitástól idegen, „amcsi” attitűdnek tartják. Érdemes azonban túllépni ezeken a negatív hiedelmeken. Az elismerésben, értékteremtésben gazdag életút mindenkinek jár. Dr. Sinkó Erika előadása segített rendszerezni az önbecsülés növelésének módjait, gyakran juttatva „AHA” élményhez a hallgatót, valamint azt is megmutatta, hogy már a hétköznapi életünkben véghezvitt apró változtatások is komoly eredményekhez vezetnek. A szakember munkásságáról, többek között az általa kidolgozott Életbelépő programról saját honlapján kaphatunk több információt.
Vámosi Fanni
Vámosi Fanni Én márka tréning résztvevő
Én-márka tréning 2014. március
Most már kezdem érezni és tudni, hogy mit jelent az Én-márka, hogy kit takar valójában az Én-márka, végül, hogyan csinálhatom a saját marketingemet! Tudom, hogy ez mind nem megy egyszerre, de érzem és kezdem látni a kiutat az alagútból. Vannak TERVEIM, vannak ÁLMAIM, amiket az ÉN-MÁRKA  építésével és gyakorlásával szépen lassan alapozhatok, építhetek és élvezhetek! Köszönöm a közbenjárását ehhez a csodához SINKÓ ERIKÁNAK!!!!  
Cecília (23 éves)
Cecília (23 éves) hallgató Budapesti Műszaki Egyetem
A mindennapokban és az állásinterjún is hasznosítható tudást és segítséget kaptam. Sok mindenről volt szó abszolút befogadható mennyiségben. Köszönöm a közvetlen, barátságos stílust és a személyes példákat!
 Ami a legjobban tetszett a Hős útja modell! Mindig érdemes pozitívan gondolkodni, ettől nekünk lesz jobb, a mi életünk lesz könnyebb és szebb. A kudarc pedig nem csőd! Lehet belőle tanulni és jobbá válni általa. Mindenki számára hasznos a tréning, akinek kevés az önbecsülése, annak külön is ajánlom figyelmébe!
Alexandra (22 éves)
Alexandra (22 éves) hallgató Budapesti Műszaki Egyetem
Nem vagyok biztos abban, hogy ajánlanám a tréninget másnak is.  Mert akkor más is megtudná a trükköket, amik a nyerő önéletrajz és kísérőlevél írásához kellenek! :-)